090226

senaste nätterna har det inte blivit så mycket sömn har jag räknat ut, men inatt gick jag och lade mig ca halv ett, ett.. och gick upp vid tio och var lagomt pigg. sov alltså ett bra tag inatt, har inga minnen av att jag vaknat upp och somnat om. men det är något man aldrig ska vara säker på, hjärnan kanske var ur funktion.. vem vet! :) klockan är nu 12:04 och jag väntar på att faster och kusin ska komma hem.. har bäddat sängarna här nu och plockat undan lite som stått överallt! funderar också på att ta och dammsuga igenom lägenheten lite fort.. har ändå ingenting för mig. imorgon fyller johan (kusin) 18 år. Grattis! herregud, jag gillar inte alls att vara förkyld min näsa kliar så ja håller på att döö! men vet ni vad, det är otroligt härligt väder ute idag.. solen skiner och som högst har det varit 10 plusgrader här ute, men det är mellan fyra och sju annars nu.  och ändå är klockan inte speciellt mycket.. nu har jag inte tittat på en stund, så funderar på att kolla temperaturen strax. våren borde väl vara här nu, första mars på söndag och då tycker man det borde bli vår.. men som sagt solen skiner och snön smälter, mysigt värre! nej.. jag ska väl ta och byta om och greja här nu.
ha en bra dag. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0