090228

har umgåtts med alexandra idag, mysigt! det var ett tag sedan, och fick äntligen träffa hennes lilla bebishund, inte större än en mansfot.. asliten så att säga. :) var till stan och köpte hårfärg (svart) och en foundation.. Äntligen alltså! nu stack alexandra hem för inte så länge sedan och ja sitter här och väntar på att melodifestivalen ska börja, alltid lika kul! ska ju ändå på "finalen" i globen, dagen innan finalen. det var billigare och vi får se om dom gör fel eller ändrar något till dagen efter.. kul. well, nu är jag fattig igen ;/ fick pengar igår och är fattig, stan sen 800 till pappa.. eftersom jag måste spara och jag kommer tjyva om jag tar hand om dom själv, så jag ger pappa! :) ihi. dags att kila, tio minuter kvar bara.. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0