1 vecka, sen kommer frida!

jag är så jävla rastlös så det finns inte ord för det, finns absolut ingenting att göra, och bara skitprogram på tvn. och eftersom det är fredag idag, så är det bara en vecka, alltså sju jävla dagar kvar tills jag får träffa frida bby<3 :) hon kommer hit till karlskoga och stannar över helgen och åker hem på måndagen när jag börjar skolan igen, eftersom hon har lov den veckan. och under mitt lov blir det att plugga en jäävla massa, så jag inte ligger efter med alla grejer. vill ta och komma ikapp med det nu! så nu jävlar kör vi hörrni.. iih, jag har ont i huvudet, mår illa och har världens jävla mensvärk. om ni har några bra filmtips så skriv gärna en kommentar och berätta. jag får väl antagligen sätta mig framför tvn och försöka hitta något bra så länge.   bilden ni ser är sjukt gammal, mobba inte.. tack!  pussochkram


it's time to grow up,
cuz' big girls don't cry..

Kommentarer
Postat av: Linda

händige Männy är faktist bra. det kollar jag och niklas jämt på med tim! :)

2009-02-13 @ 14:58:44
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0