åt helvete med det här!

har absolut inget att skriva, men är rastlös så de får bli som de blir.. och vet ni va, jag har 268,50 kr i småpengar, hahah! inte något intrressant att veta men, för sjutton ja är helt idélös! och senaste veckorna eller ja, värst senaste dagarna har allt varit helt åt helvete, inte bra någonstans alltså! varit sjuk en vecka, men det är inte bara det.. något som inte bör skrivas här iallafall det är en sak som är säker. men en sak är säker, orkar inte med det längre, inget av det här! problemproblemproblem, när fan ska de sluta? aja.. är oerhört jävla trött, men inte sådär sovtrött utan bara trött.. om ni förstår hur jag menar? well, imorgon är det tid för mig att plugga, måste nog göra mitt matteprov på måndag eftersom jag missat. sen prov på torsdag osv.. herregud! en jävla massa.. måste sköta mig nu. vet jag har sagt det många gånger blir aldrig av, och lär inte bli denna gång heller ;/ usch. nej nu har ja väl skrivit nog! puss och tack för mig!


kaulitz
ni är porr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0