bara, dra åt helvete..

va fan är det för jävla skitsnack, har JAG berättat för alla? en person råkade få reda på det och jag bad henne hålla tyst.. antingen är det hon som inte varit tyst eller så är det du själv som sagt till folk? eftersom du sagt till en person iallafall.. anklaga inte mig för att ha sagt något! alla kan bara dra åt helvete just nu, finns inte en människa man kan lita på längre. en gång till jag hör något sånt där så svär jag på att jag lägger av, hoppar av skiten! tänker inte stanna på en skola där det går snack om en. när jag fick höra det idag, jag var på glatt humör på morgonen, men så fort det nådde mina öron blev jag arg, irriterad och på riktigt dåligt humör. tack så jävla mycket, verkligen.. TACK! det gjorde verkligen min dag! jag får inte ens fram ord att beskriva allt, är för irriterad för det.  det här kommer ju gå galant imorgon, inga sura miner.. eller? nej helt fel, kommer inte le ett enda äkta leende på hela jävla dagen, inte ens idag har jag gjort det sedan jag fick reda på skiten. det var nog ett av dom största misstagen jag någonsin har gjort tror jag. synd man inte kunde vrida tillbaka tiden, då skulle jag få allt det där ogjort! för sent för det, tänkte nog inte riktigt klart då. ännu mer problem, pga ett litet jävla misstag! det räcker gott och väl med den skit jag redan har, ännu mer orkar jag verkligen inte..       mein gott!


Jag gråter onsynliga tårar, låtsas att jag ler.
Men ensam i mörkret viskar jag: jag orkar
inte mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0