bara "en" dag kvar..

bara "en" dag kvar i skolan sen lov! vi har ingen matte imorgon bitti vilket betyder att vi börjar idrotten tio över nio! underbart, så lektionerna imorgon är idrott - svenska, slutar tolv.. fick tillbaka provet i datakunskap idag, eftersom jag var sjuk förra veckan då alla andra fick.. betyget på det provet blev godkänt, som tur var! =) vi har bara en vecka,  (lov veckan) på oss att fundera vad vi vill välja för inriktning och iv val..jag har mitt klart redan med inriktning, men är en aning osäker på iv valena.. man måste ha en 100p kurs i tvåan och en i trean för att få alla poäng man behöver, så eftersom många kurser bara är på 50 p så får man ta två, en på höst terminen och den andra på vårterminen.. nu ska jag försöka sätta mig med mamma och pappa och titta igenom lite och se vad dom tycker om mina val. kanske skriver ett inlägg senare av dagen. puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0