bill naglar idag..:)

tisdag, idag har jag som sagt var spenderat dagen med nathalie, vid sextiden stack vi till gårn, där vi mötte simone på vägen. inte alls kul på gårn om jag får säga vad jag tycker.. förutom att sitta och glo på tv så var vi inne i pysselrummet och målade naglarna, mina blev "bill naglar" alltså svarta med en vit rand och på tummarna tog jag och satte på typ nagelklistermärke? ;e (vet inte vad det heter) inte alls bra ;/ hih.. menmen..och när jag kom hem så hade emelie o seb varit i mitt rum o glott tv, och hon fortsätter än.. (fast film)  hon gillar inte att vara själv när hon är sjuk, vilket jag förstår eftersom jag är exakt likadan. nu ska jag se om jag sätter på en film här på datorn snart istället för den hon tittar på. har oerhört tråkigt faktiskt, men fick mig en pratstund med frida iallafall, bara tre dagar kvar, sen kommer hon! hur kul som helst ska det bli. nåja, nu ska jag kolla runt lite bloggar osv. hoppas ni haft en kul kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0