blogg,segtsegtsegt!

okej, bloggen är riktigt seg just nu, iallafall för mig jag vet inte hur det är för alla andra men så är det.. mår inge vidare bra idag heller, ovanligt va? 8D nej aboslut inte.. förut, för några timmar sedan lade jag mig i min säng och lyssnade på musik (Tokio Hotel- ofc) och jag råkade somna, så jag sov sådär kanske en timma, vaknade och fick tvinga mig upp vid fem slaget ungefär. nu sitter jag iallafall här och försöker lära mig lite tyska, och jag har maryam till hjälp. ja hon är tyska, hon bor i hamburg, tyskland. hon kan också svenska, vilket gör det ännu lättare för mig att prata med henne.  tackochbock.. jag är (trots att klockan bara är fem över tio) riktigt trött, även om jag sovit middag idag till och med. hah! nu ska hon lära mig fula ord också ;) fått veta håll käften än så länge, och ojojoj det var en del ord man kunde säga om det.. sex olika ord på vårat ord håll käften, lite kul faktiskt. men jag orkar inte skriva ut allt här.. nej nu ska jag ta och försöka lära mig lite mer ;) ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0