dåligt gjort elinor

jag är riktigt dålig! jag har lovat mig själv flera gånger att jag ska ta tag i skolan, och göra alla läxor! men än har jag inte börjat, inga smarta drag från min sida.. på sportlovet måste det faktiskt bli klart, all läxa! så jag ska få plugga på som en idiot. jag ska försöka hålla det löftet, dom andra har jag ju inte precis varit bra på att hålla än.. men vi får se! hjälp mig gärna och påminn mig och tvinga mig till det, vore snällt :) idag hade jag chansen att plugga eftersom jag var hemma, men jag somnade och vaknade, eller snarare gick upp vid ett.. somnade om och vaknade och sånt hela tiden, så jag vet inte riktigt när jag vaknade .. men orkade inte ta mig upp föränn ett där.  just ja! imorgon fyller alexandra 15 år, grattis till henne.. självklart kommer det ett inlägg imorgon som börjat med "grattis" till henne och ska skicka sms så fort jag vaknar. det var nog allt jag hade att säga..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0