datakunskap

sitter i skolan och har datakunskap, inger pratade med oss förut på svenskan om saker man missat, och jag trodde att jag missat massor i svenskan och engelskan, men faktiskt.. svenska; det var bara livsmedelshygiens arbetet.. och engelska var boken, filmen och ett arbete. det här ska ju gå galant under lovet. sen är det ju så att jag har natur och samhälle och ligger lite efter i matten, så det blir ett riktigt pluggande för mig på lovet.. men det måste fixas!  igår spenderade jag ju som sagt var tillsammans med linnéa och mimmi, eftersom vi var tvugna att stanna i örebro hela dagen. men på lovet blir det förmodligen att umgås med dom! men än är jag inte säker, vi får se hur vi gör. nu måste vi göra annat, ove blir arg ;E pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0