duktigt elinor ;)

nu har jag varit duktig, suttit där ute och pluggat i ca, en och en halv timma. men jag blev ändå inte helt klar, jag förstod inte alla frågorna så mimmi och linnéa ska få hjälpa mig imorgon! (a. och jag har koncentrationssvårigheter så jag sitter och jobbar, men sitter jag för länge så som nu, så blir jag rastlös och jag får damp, panik och klarar inte jobba, kastar ner grejerna på golvet och smäller i bordet och ja vet inte allt möjligt. så det var dags att lugna ner mig lite nu kände jag, vill inte bli på allt för dåligt humör denna kväll. och jag ska erkänna att oskar hade rätt, rammstein är faktiskt rätt bra :) hahaha. och emma gav mig ett alternativ till en låt vi skulle ha till engelskan så jag tänkte lyssna hemma för att se om jag tyckte om den, broken strings, och den var faktiskt riktigt bra! =) den ska jag nog välja till engelska lektionen (skulle välja en låt om kärlek, pga alla hjärtans dag) nu ska jag inte hålla på och fjanta runt här, ska ta mig i kragen och göra något vettigt istället =) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0