filmfilmfilm..

har spenderat dagen med nathalie, vi har tittat en hel del filmer faktiskt. tre till fyra filmer ungefär! och jag kan säga en sak, nu är jag riktigt trött. att sova skulle inte alls sitta fel just nu, fick en av mina favoriträtter idag också och nathalie är ett fan av maträtten också "pappas risotto" sjukt god! det ända felet idag var att det var jätte starkt. men vi tog grädde på som sänkte starkheten så det gick äta iallafall. sitter här vid mammas dator nu och hon sitter vid min, alltså är vi sååå sociala mot varandra, kulva? :) sådär, min dag har gått ut på att glo filmer, det är nog i stortsätt allt vi gjort.   om ja inte skriver mer för ikväll, så säger jag godnatt nu!  puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0