försvinn ur mitt liv

jag förstår inte hur du kan vara en sådan idiot. det är alltid något, du hittar fel hela tiden.. du letar fel för att få något att skälla över, något att brusa upp för. tror du hon mår bra av att du är osams med henne hela tiden, tror du det känns som hon duger? du gnäller över någonting hela tiden, minsta lilla grej så är du där och gnäller, har minnet försvunnit helt? hon tog nästan självmord för några år sedan pga dig! och du fortsätter, du får henne bara må dåligt. och mår hon dåligt mår jag dåligt! hon betyder allt för mig! hon grät.. hon grät mot min axel, hur fan tror du det känns? när ska du inse hur mycket du sårar folk, och hur mycket du trycker ner dom?.. du sparkar på dom som redan ligger, bra gjort!  bara dra åt helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0