fredagen den 13de

dagen började med att jag försov mig, så struntade i sista lektionen. vid ungefär ett hittade jag ett litet block där jag hade ritat massa prinsessor när jag var fem år, skulle fylla sex ;E.. efter det kollade jag och mamma på massa kort från när jag och emelie var små. myspys! blev massa kort vi tittade igenom, riktigt kul faktiskt. det var massor man verkligen skrattade åt. egentligen skulle jag hjälpa mamma och tvätta klockan fyra, men jessica ringde så jag skulle hem till henne och sitta barnvakt åt vanessa och gaston några timmar.. fick med mig alexandra.. iallfall en stund! sen ville hon hem till sin lilla bebis vovve igen =). jag har varit på riktigt surt humör idag, och vanessa höll på att leka och lyssnade inte alls på vad jag sa till henne, och gaston var små tjurig när han inte fick som han ville osv.. så mitt humör steg och jag blev smått förbannad. men det var mys ändå, älskar dessa ungar! tog bussen hem tjugo i elva, och hoppade direkt in i duschen när jag kom hem och nu sitter jag här. det här har i stort sätt varit min dag.. hoppas ni haft det kul, och att inga olyckor hänt.. det är ju trots allt fredagen den trettonde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0