gitarrspelande ;)

ojoj prosit till mig ;E .. idag har jag faktiskt spelat en hel del gitarr på alexanders, och det har gått super bra ;) klarade faktiskt spela en hel låt på andra försöket.. visst en lätt låt "nu tändas tusen juleljus" men för sjutton gubbar, ja kunde.. och nu försökte vi hitta bra acord till en tokio hotel låt, men dom stod på något sätt som jag inte alls förstod. så det sket sig ju ;/ men jag ska allt ta och lära mig iallafall en av deras låtar på gitarr! men ja får se till att alex spelar guitar hero med mig så ja får prova spela både trummor och gitarr till "monsoon" eftersom den låten faktiskt finns med.. tack och bock.. och jag har inte något speciellt bra dag idag, har ingen aning om varför faktiskt.. men är bara småsur på allt möjligt. neheru, nu ska ja inte skriva mer här! pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0