godnatt gott folk!

klockan är nu fem i tio.. (kvällen) och jag ska strax gå och tvätta bort min foundation, och tvätta ansiktet sen borsta tänderna, efter det ska jag krypa ner under täcket och försöka sova eftersom jag ska upp vid fem (försöka iallafall). föresten imorse när vi gick av bussen och svängde runt hörnet, kände jag en äcklig lukt men linnéa och ttn kände inget, men ju högre upp mot drottninggatan vi kom desto mer luktade det, och när vi var rätt nära då började dom känna eftersom det blev värre och värre, det verkligen stank avlopp och vi gick med jackärmen upptryckt i näsa och mun för att försöka andas. oturligt nog luktade det igenom lite och jag fick kvälningar.. tre -fyra stycken och dom två sista gångerna var jag verkligen nära på spya!  det värsta med allt var att när vi kom in och hade bytt om och grejer, gick vi till köket men gick ut lika fort.. det rent ut av stank där inne också.. inte lika mycke men mycket! hemskt, men det försvann efter ett tag som tur var. och ingen lukt på vägen till bussen, visst vi tog inte samma väg men ändå! luktade ju långa vägar! ;o   (jag har världens bästa luktsinne! kände ju doften långt före linnéa och ttn =D) nej, nu är det dags för att borsta tänderna och tvätta ansiktet godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0