helt skakis

sitter här helt jävla skakis och hjärtat bultar i 180,jag tror inte jag har varit så där rädd i hela mitt liv. jag har riktigt lätt för att svimma, eller jag gör det aldrig men är alltid nära. men idag var det värre än någon av gångerna, jag stod och duschade och jag minns knappt vad som hände, men lite iallfall.. helt plötsligt blev allt svart och jag kunde inte stå, och tappade nästan duschslangen, men ja höll den kvar på något sätt.. i think? (minnet är inte på topp när det kommer till det här!) iallafall.. jag föll in i väggen typ, men fick tag i ett sorts handtag som finns där och jag vaknade till utav att jag kommit emot så jag råkade få på kallt vatten så det rann längs lårena.. allt är helt dimmigt utav händelsen där inne, men tur nog vaknade jag upp innan jag föll i golvet! jag blev så rädd så jag vågade inte stå upp utan satte mig ner och fick göra klart det jag skulle. sen dess har jag suttit helt skakis och inte klarat göra någonting, vilar mig lite eftersom jag snart ska ut med alexandra och vi kanske skulle ta ut sessan, om jessica svarar på smset någongång! vi tänkte att sessan ska få komma ut och leka lite i snön, och det var ett tag sedan jag träffade henne! :) nej jag klarar inte skriva mer här nu.. skriver kanske lite senare ikväll.. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0