idag är min otursdag..

man tackar och bockar.. otursdag, det var min dag idag, först det att jag svimmade i duschen, sen gör jag något med sessan som gör att nu har jag ont i hela nacken och ner mot högra axeln och högra skulderbladet.. tack för det! och hela dagen idag har jag känt mig hängig och allmänt trött. men jag hade kul ändå, var ute med alexandra idag, och vi tog ut sessan, så fick hon åka pulka (och vi med för den delen :D) och hade rätt så skoj, men kallt blev det. sedan stannade vi uppe hos jessica en stund när vi gått tillbaka med sessan, alexandra stack hem vid sju någongång och jag stannade kvar till min buss skulle gå, tjugo i nio.. nu ska jag ta mig lite mat innan det är dags att sova. det är ju den äckliga kuk skolan imorgon igen, hatar skiten!  godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0