ingen skola för mig idag

gick upp som vanligt imorse och gjorde mig iordning sen skolan. men det roliga var att jag bara stannade en kvart, kom fram ca tjugo i åtta, (börjar åtta) sen ca fem i åtta så pratade jag med mamma och frågade om jag fick gå hem. och tack till henne att jag fick för jag mådde inte alls bra, så jag gick och berättade för min mentor, jenny och sen åkte jag med kvart över åtta bussen hem, så de blev ingen skola för mig idag.. när jag kom hem gjorde jag först och främst rostade mackor sen tittade jag lite på tv, smallville.. och efter det lade jag mig i sängen och lyckades somna, så jag sov några timmar, vilket var riktigt skönt! och nu sitter jag här, klockan är tjugo i två.. suttit här en liten stund men ska strax lägga mig och titta tv / film.
pusss!


längtar till 23 aug som tusan!
grekland, kreta -platanias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0