jag är helt såld

gud, jag är helt såld! jag har suttit och tittat resor, igen.. som jag kanske sagt så är det tänkt att jag och frida ska åka utomlands år 2010, ja vet.. vi planerar ett år i förväg, men alltid lika kul! vi har då fyllt 18 båda två och därför ska det bli riktigt kul att åka själva, bara vi två! sitter och tittar på cypern, riktigt fina ställen och fina hotell, jag har inte ens tittat på hälften men jag är helt såld. lite smådyrt, men det är det såklart värt! än så länge har vi båda halvt fastnat för ett jätte fint hotell, som ligger mitt i stan, och precis vid stranden.. det är ett strandhotell typ =) iliada beach hotel! riktit fint! well, förlåt för allt tjat om resor osv. men jag är besatt typ. vill åka överallt nästan, men dags att sluta..  hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0