just go to hell

anklaga mig utan anledning, varsegod! tro på va fan du vill, jag har iallafall inte gått runt till en massa och berättat, ser det ut som jag känner många på den skolan? nej precis! nenne, linnéa och mimmi! det är typ dom, annars kanske jag pratar med andra, men det betyder inte att jag känner dom riktigt och pratar om sånna saker..? ska vi räkna upp alla du känner? skyll inte på mig för någonting jag inte gjort.. jag känner mig rent ut sagt jävlig äcklad utav det här just nu, allt jävla skitsnack går mig på nerverna! kan inte vara mig själv längre, jag kunde bli den jag ville vara när jag först började.. men just nu är det smutskastat. och jag skulle göra vad som helst för att vrida tillbaka tiden och få det hela ogjort. det här är ingenting jag är glad över, inte en chans! men vet du.. det här är ingenting jag orkar bry mig om, folk får säga och tro va fan dom vill. men går det för långt så avslutar jag det här kapitlet och påbörjat ett nytt.. att det kan bli en så stor grej utav ett litet jävla misstag. jag har tillräckligt med problem, och att börja om någon annanstans med nya personer trodde jag kunde vara en lösning på allt, jag trodde att jag för en gångs skull skulle kunna må bra, men jag hade visst fel.. visst va trodde jag, jag ska väl aldrig få må bra? jag ska väl vara den man trycker ner hela tiden? jag kämpar mig igenom varenda dag, men tack vare det här kommer jag få jobba dubbelt så hårdare, och jag kommer inte orka pressen länge till.. men än en gång.. TACK!

jag vet att det blir ett långt inlägg, och jag förväntar mig inte att ni läser allt. det är bara det att jag var tvungen att få skriva av mig lite grann, är så jävla trött på all den här skiten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0