jag ska bli faster! :D

iiiiiiiiiih, fyfan jag ska bli faster 6 juni eller om det var juli. minns ej! men för tusan JAG SKA BLI FASTER! fan va gammalt det låter :s, men jag bryr mig inte, för jag längtar som tusan.. det ska bli en liten jonathan, gulligt värre! det var bara tvunget att säga, jag är så glad både för ninnis och pontus skull, men även för min egen ;E. hah!

frida här idag, åkte och mötte upp henne i örebro vid sextiden och tog kvart över sexbussen hem. vid tjugo i nio tog vi bussen till malin (nathalies granne) pga att nathalie var där och vi skulle umgås med henne. inte allt för kul kväll men vi fick oss lite skratt iallafall. kul några stunder men annars var man bara ööh, hem! vi fick iallafall skjuts utav nicklas hem! för sjuttongubbar, slapp gå i kylan. tackar säger jag bara. nu är klockan iallafall tio i ett och nu är vi hemma, mysigt värre! men kylan sitter fortfarande i, usch.. vill ha värme, vill till kreta, cypern och thailand NU! inte sen ;o haha.. nej nu ska jag inte tråka ut er med mer, hoppas ni haft en kul kväll.. pussochkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0