nattinatti

ih, jag fryser ihjäl här snart.. mamma bara öppnar fönstret mot min vilja, gulligt vah? och jag som frös redan innan, gosh det här är inte alls skönt faktiskt. jag är ganska så trött nu faktiskt, det kommer sakta smygande. har varit ganska flum ett tag nu, men det börjar tas över utav ren trötthet! va säger ni, alla hjärtas dag snart. inte alls något speciellt för mig faktiskt. bryr mig inte så mycket om det, men ändå blir det mycket prat och sånt omkring det. det hör väl till antar jag.. vill bara att morgon dagen ska vara över så att jag kan sova hur länge jag vill, och slipper skolan en vecka. ojoj, det är dags för mig att tvätta bort sminket, borsta tänderna och sova snart märker jag.. ögonen vill inte vara öppna länge till! skriver förmodligen inget mer idag, men imorgon ska jag nog hitta på något att skriva om, hoppas jag.. NattiNatti..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0