nittonde februari tvåtusennio

torsdag.. har spenderat dagen med nathalie. blev bara filmer och tråkmojs igen.. nu blev hon precis nyss hämtad utav malin så hon slapp gå hem, gulligt! och jag har nyss kollat bussar till imorgon, frida kommer ju hit så jag ska möta henne i örebro. men på förmiddagen så ska jag hjälpa mamma tvätta och städa mitt rum, och om jag hinner.. försöka plugga lite :) bussen går halv fem här utifrån sen fem över fem från busstationen. så jag möter henne ungefär vid sex och sen antingen kvart över sex bussen eller kvart i sju bussen, beroende på om hennes tåg blir sent eller ej :). nej, nu ska jag se om jag har någon bra film att sätta på. är inte så sugen på att sitta vid den här burken och ruttna..   pussss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0