no school today..

blev att stanna hemma från skolan idag också, hade inte alls någon ork till det och min mage värkte så jag höll på att dö! inte alls skönt faktiskt, vaknade runt halv tio idag och satte mig vid tvn direkt ungefär, men fanns ingenting att kolla på så jag tittade på mtv.. mycket bra! =) efter det bakade jag en sockerkaka, (tigerkaka) typ, för jag hade vanlig sockerkakssmet, sen när jag hällt i hälften så tog jag resten och blandade med kakao och sen hällde det över, mumsigt! sen kom emelie och seb och gaston hit, och då tog emelie och seb kaffe, kaka och gaston fick jag sitta och mata med lite sockerkaka, men han stoppade in en stor bit i munnen själv, och sen försöka få i han lite mat, såklart skulle jag få mata han! haha, sötaungfan.. han har fasiken blivit riktigt stor nu :) iallafall, nu sitter jag här och kollar runt lite sidor, vilket inte alls är speciellt kul. så nu ska jag ta och slänga mig i soffan och titta om det är något bra på tv. ha en bra fredagskväll people!


gaston, din söta jävel.. du är fasiken redan ett år och 3-4 månader! ;o
 känns som det inte alls var länge sedan jag hälsade på jessica på bb
när du föddes, men det har gått mer än ett år redan, och sessan är fyra!
helt otroligt hur fort tiden går. men ni blir om möjligt bara sötare med tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0