no school tomorrow..

som ni kanske redan vet så ska jag blir faster den sjätte juli, pojken ska heta Jonathan. idag kom då min bror (pontus) och ninni hit, dom hade också med sig ultraljudskort, så vi fick se. ett av kortena suger den lilla på tummen, über söt! det blir ingen skola för min del imorgon, blir till att sitta hemma och ta det lugnt, kanske försöka plugga lite! sotarn kommer hit vid elva imorn så ja får öppna dörren åt honom/henne. tydligen är jag inte alls lika uppåt och glad idag, utan mer osocial osv. kan bero på att jag är sjuk och sånt. inge bra på tv idag, konstigt. det är vardag ;/ sämst! men jag ska inte skriva mer här nu. puss,


tänkte ni skulle få se en bild på lilla jonathan..
här är bilden då han suger på tummen, ser ni?
så enormt gulligt alltså, tänk att jag ska bli faster;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0