ovanligt pigg..

imorse vaknade jag och var ovanligt pigg, brukar aldrig vara det när jag nyss vaknat, men nu var jag. dum nog gick jag och lade mig en timma till ungefär, jag som hade kunnat gå upp då och vara klar tidigare. pga att jag gick och lade mig blev jag bara tröttare när jag vaknade andra gången. usch!  dagen har väl flötit på helt som vanligt.. en tråkig skoldag så att säga! linnéa skulle bli hämtad efter skolan idag eftersom henne föräldrar ändå var i stan, så jag fick åka med och dom skjutsade mig ända hem! tack =) vi slapp ju iallafall ta bussjäveln, vilket var riktigt skönt! jag fick iallafall en på min sida att jag skulle bli vegetarian, tack linnéas mamma! alla andra säger nej, och grejer för att kött är gott.. men jag tycker inte ens om kött så varför äta det? och äta djur, känns... inge bra! iallafall, just nu sitter jag här och fryser fötterna, händerna och näsan av mig, inte alls skönt faktiskt! men vi hade turen att solen lös ett tag idag. puss på det! och strax ska jag slå på en film, då blir det att vira täcket kring kroppen och ta kuddar och hela skiten och mysa upp mig med. nu ska jag fortsätta med annat innan filmen!


för att du är den snyggaste jag någonsin sett ;|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0