plugg dags..

jaha, trevligt värre.. här kommer man hem halv sex efter skolan, mysigt va? och jag var så hungrig att jag var nära på och spy, självklart råkade jag äta för mycket bara därför. men vet ni va.. nu ska jag faktiskt ta och plugga, vi ska lämna in svar på några frågor till tommie/tommy imorgon och för en gångs skull vill jag lämna in när vi ska! egentligen orkar jag inte göra något nu, men jag får tvinga mig själv, samtidigt tänkte jag försöka med lite annan läxa efter. för jag hinner troligtvis klart med frågorna, annars får jag försöka tvinga mig själv imorgon också. och på onsdag ska vi ha "föräldrar möte" fast, det är egentligen bara information till oss årskurs ett elever, vi ska få reda på om alla stationer. ex kök, hotell, buffé/catering osv. föräldrarna är inte tvugna till att gå, men vi ungdomar ska helst komma. så jag ska dit själv, utan mamma och pappa, jag vet redan vad jag ska välja men det var tydligen mer information om saker och ting.. nej nu ska jag fasiken ta och plugga, skriver jag mer här så resulterar väl det i att inte plugga.. så, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0