plugg, måste fixas!

söndag, vilket betyder att det är skola i morgon.. vill inte dit, kommer få en massa skäll om tommy/tommie är där, för jag har inte ens börjat på min livs/sv rapport än som jag skulle gjort för längesen! och i svenska så ska vi typ, redovisa sagor imorn och jag o jennifer är inte ens klara tror jag? massor av saker jag inte gjrot! dåligt elinor wulff! imorgon ska jag faktiskt ta mig till och plugga, det är ett måste nu för tiden, jag klarar inte det här annars, hjälp mig! vill gärna inte få ig, vill klara upp mig så jag iallafall har g i alla ämnen, aldrig förtidigt att börja! den här veckan ska bli en pluggvecka.. och jo, vi får se hur mycket jag hinner bli klar med under en vecka, annars har ja nästa vecka också, sen veckan efter det har jag ett helt lov jag kan sitta med det på.. hela dagarna, trist ja vet. men det måste göras! får ju inte mycket tid efter skolan, så lovet ska vi fixa det som inte blivit klart! dags att börja planera upp det här. jag ska nog börja ha med mig en bläckpenna överallt så ja kan skriva upp på handen vad jag får för läxor och vad jag har för några osv!

just nu sitter jag och lyssnar på världens bästa band, tokio hotel! bästa någonsin.. klockan är tio över åtta nu och jag ska försöka bli trött på något vis så jag somnar när jag ska sen eftersom jag ska upp tidigt imorgon. visst sovmorgon, börjar tio men får gå upp senast sju, helst halv.. märker att jag skrivit ganska så mycket just nu. så dags att sluta nu känner jag, jag hoppas ni alla har haft en trevlig helg!


you can light up the dark..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0