you can't play on broken strings..

jag är så enormt j*vla rastlös, finns inte ens ord för det.. finns absolut ingenting att göra, fortfarande sjuk.. pratade nyss med mamma och hon ska sjukanmäla mig imorgon också, så ja sover kvar här hos lotta inatt igen. men det finns absolut ingenting att göra, men det är ju samma sak hemma. men för sjuttongubbar! där har ja mina filmer, ja det är annorlunda på något sätt.. även om jag känner mig som hemma här, är det ändå HEMMA det är som bäst! oavsätt vad. sitter här vid datorn och lyssnar på musik, men det är inte speciellt underhållande. yeye.. kanske blir långt här, men jag har så tråkigt så ja skriver bara av mig. 

 / herregud.. jag borde vara lycklig, eller hur? men jag undrar, varför är jag inte?.. jag ska bli faster? jag har världens bästa familj? jag har underbara vänner? men som sagt.. orden, och allt annat sitter stenhårt kvar. minnen man helst inte vill ha, men dom finns där oavsätt vad. och jag har gjort en del små misstag, var av ett av dom är ett enormt.. något jag ångrar från djupet av mitt hjärta! men man kan inte vrida tillbaka tiden och få det ogjort hur mycket man än vill.. \

evanescence - bring me to life
evanescence - going under

låtar värda att lyssna på, själv är jag fast! helt underbara låtar, och texterna är något jag gillar.. fråga mig inte varför, för det vet jag inte. men jag tycker om det. mycket! får mig konstigt nog att tänka mycket.  men som sagt var, dom är oerhört bra! lyssna, ni kommer inte ångra er!


tom kaulitz, finaste jag någonsin sett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0