snöbollskrig & snöfight

frida och jag har precis varit ute i snön och haft lite snöbolls krig och snöfight, bara skyfflat snö på den andre, rakt i ansiktena och allt, kyligt värre! haha. sen brottades vi lite och föll i snön och slängde oss i buskar med metersnö på! sprang runt och rullade i en backe ;E vi var som små femåringar nästan. men vi hade riktigt jävla kul. men jag råkade slå huvudet i en bänk också, inte alls skönt, men tog lite snö och tryckte så det skulle bedöva, men nu har smärtan kommit igen.. grau säger jag bara. tack vare frida har den här helgen varit en av dom bästa på riktigt länge! och helgen är ju inte slut än, en dag imorgon också..

om ni undrar hur vi kom på tanken att ens gå ut och hålla på såhär, så ska jag berätta det nu. vi låg i sängen och glodde tv och skrattade och var helt flumma kastade kuddar på varandra och var allmänt cpiga typ. sen gick jag till fönstret och såg att det fortfarande snöade. och vi var vid konsum lixom vid två tiden, och då snöade det.  bara att nu var det mycket mycket mer snö. och började ta snö där vi kom åt och små kasta på varandra i mitt rum och försöka kyla ner den andra, lixom vara kallt om handen och ta på en. jösses vad kul det har varit!

nu är klockan 23:23, och vi har kommit in för en stund sedan, och jag fryser häcken av mig, bokstavligt talat! och kyligt i hela rummet, burr* fick hänga kläderna i badrummet eftersom dom var snöiga och därmed blöta som sjutton. nu ska ja inte tråka ut er mer, hoppas ni haft en kul lördagskväll.. för det har jag!  

PUSS PÅ DAGEN!




                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0