sportlov

ops, jag försov mig imorse vaknade 40 minuter innan vi skulle börja, och det skulle jag aldrig hinna till.. först fixa sen buss till örebro? det tar mer än 40 minuter. hade ju som sagt var ingen matte, så jag skulle missat idrotten oavsätt om jag skulle åka eller ej, men åka till örebro för att lixom ha en lektion på femtio minuter sen hem? nejtack inte en chans, då stannar jag hellre hemma. så nu har jag sportlov.. UNDERBART! har försökt titta på tv under morgonen, men det har inte alls varit något bra på tv.. så jag slog på disneychannel (inte speciellt ovanligt men ändå, hih ;$) men det var bara riktiga barnprogram såhär tidigt på morgonen. "playhousedisney" och det är verkligen för småttingar. men jag såg iallafall nalle puh, och något som hette typ händige mandy, det verkligen sög. aldrig mer sånna där barnprogram. sitter här och lyssnar på musik och har världens mensvärk, inte alls mysigt faktiskt! har inget mer att säga faktiskt, så jag tackar för mig.   puss


baby, please don't cry..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0