thailand, hit vill jag mycket gärna!

igår när jag umgicks med nathalie tittade vi lite på resor, och vi kom fram till att vi gärna vill åka till thailand. vi tittade igenom lite ställen och hittade ett perfekt hotell. vi tittar nu, men vi ska inte alls åka än. kanske till och med efter jag tagit studenten och sen när nathalie tar studenten. eftersom det är så dyrt att åka, för då hinner vi spara ihop en jävla massa pengar. och till nästa år hinner vi inte, absolut inte. eftersom resan kan kosta oss ca 11 000 sen att man ska ha fickpengar också. det är helt omöjligt. här ska ni få se bilder på hotellet vi gärna vill till..


riktigt fint faktiskt, man blev såld redan efter första bilden! och att sedan titta på alla bilder, jotack då var man helt slutsåld! när vi väl har pengar så det räcker så ska vi åka dit.   nu tackar jag för mig, nu måste jag fortsätta med det jag höll på med. <3

Kommentarer
Postat av: den bästa av dom bästa!

haha lilla vän dit ska ja ;) hehe

2009-02-18 @ 14:40:28
URL: http://mammasmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0