Trevlig Helg!

ja, som sagt.. idag fyller kusin johan 18 år, ett stort grattis! och jag har tagit mig hem från lotta och alexander idag.. varit där hela veckan ungefär, legat sjuk där.. skönt, men skönare att komma hem faktiskt! hih* imorgon måste jag ta mig till stan, min foundation är helt slut och jag är likblek i ansiktet.. pft, inte värst kul. har inte alls något intressant att skriva, har ju legat sjuk hela veckan så har inte gjort så speciellt mycket, mest legat och tagit det lugnt osv. inatt kunde jag absolut inte sova, vet inte alls varför, tittade på klockan halv fyra, och fortfarande låg ja vaken från att ha gått till sängs vid tolv, halv ett.. men lyckas väl somna runt fyra halv fem.. sen vaknar ja vid halv åtta kvart i åtta någon gång och hör att alex är småsur. men lyckas somna om efter ett tag, fick ett sms av daniel vid tio och efter det har jag inte sovit mer.. men dum som jag är går jag och lägger mig vid ungefär fem, och sover kanske en halvtimma eller något, men ligger länge.. kommer nog bli svårt att sova ikv.. och nej! nu ska ja inte tråka ut er mer här. Trevlig helg people..


i wanna live in a fantasy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0