Trevlig helg!

först och främst vill jag säga GRATTIS till alexandra som fyller 15 år idag!

riktigt tråkig fredag det här, men jag mår inge vidare just nu.. mår illa och grejer, inte alls mysigt! och jag fick reda på världens nyhet för en liten stund sedan, men tyvärr kan jag inte skriva ut den här. handlar inte om mig, men det är en mycket personlig sak, så det bör hållas hemligt just nu! och du vet att jag finns vid din sida hela tiden.. oavsätt vad! själv är jag riktigt orolig, inte pga det. utan en sak om mig själv. vilket heller inte bör skrivas här, för personligt för det. men än är jag osäker på hur jag ska göra.. ska träffa nathalie imorgon, då ska jag berätta för henne och fråga henne hur hon tycker jag ska göra! jag är riktigt rastlös, och har ingenting att skriva. får väl se om jag får någon idé senare.  trevlig helg!


i love, and miss u hun..
my best friend!

Kommentarer
Postat av: alexi

tack så mycket gumman :) <3

2009-02-06 @ 20:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0