090214

ajajaj.. på något underligt sätt har jag fått sjukt ont från nacken till skulderbladet, på höger sida. kan knappt vända på huvudet åt höger sida och eller lyfta upp axeln. det gör super ont.. och jag mår inte speciellt bra idag, mår illa och har ont i huvudet. ingen bra dag för mig idag, det märker jag det..

jag är helt glad ändå, för frida bby kommer hit om sex dagar, inte alls lång tid kvar ju! inte träffat henne sen 31 november.. höstlovet! blir en tredje gång jag träffar henne nu, och ett plus på det är att hon kommer sova kvar här från fredag till måndag morgon eftersom jag ska till skolan  =(.. 

nej här orkar jag inte sitta, får slänga mig i soffan och kolla tv, går nog några bra filmer på canal+ , hoppas jag annars får jag väl slå på en film eller något. hoppas ni andra får en bra lördag, själv kommer jag ju inte få speciellt kul att vara inne hela dagen, men orkar inte göra något när jag mår som jag gör just nu..


Kreta, Platanias 23 augusti 2009!
lääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0