hatar't

det här är till dag då jag inte alls orkat göra något, pga att jag inte alls mått bra! sedan jag började med dom där jävla p-pillren i fredags har jag mått dåligt hela tiden, varit illamående och haft huvudvärk till och från. inte ett dugg mysigt faktiskt.. så allt jag har gjort idag är att ha degat i soffan och suttit här. och jag har riktigt ont i nacken nu, (höger sida) och kan inte vrida huvudet åt sidan alls nu, pyttepytte lite bara. knappt något alls och röra för mycket på armen och axeln osv, det går heller inte riktigt bra.. men det funkar iallafall litegrann!  well, otur.. men jag lever ju iallafall, det är ett positivt tecken antar jag:)  well, jag roar mig själv med att lyssna på massa musik, bla.. jonas brothers, tokio hotel och massa gammal musik! så jag roar mig med att sjunga med i gamla låtar.. nu ska jag inte tråka ut er mer med ett jätte långt blogg inlägg, det är redan långt, men längre blir det inte.. så tack och hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0