090203

jag anklagar ingen för att ha sagt något (läs nedstående inlägg om ni inte förstår vad jag pratar om) när jag skrev det där var jag bara enormt irriterad, lite bättre nu.. tack vare jonathan!
om du tyckte att jag ankladade dig så var det var inte det jag menade.. för så mycket jag känner dig nu, verkar du inte vara en sådan.. så jag kan inget säga. du verkar vara en bra tjej, så att anklaga dig innan jag vet något vore helt fel! Du vet nog vem du är.. right?

för att komma ifrån det ämnet.. idag i köket fick jag (för en gångs skull) göra annat än, för -och efterrätter.. utan jag fick göra raggmunk, iallafall smeten till det.. sen någon tomatsås eller något? vet inte riktigt vad det var men visst. sen förutom det stod jag i grovdisken nästan hela tiden eftersom det bara fylldes på med disk som ingen annan tog hand om, så jag fick ta mig an skiten.. ville ju inte vänta på att all disk skulle diskas innan hemgång. för vi hade fått väntat till all disk var klar innan vi skulle få gå hem, visserligen var det lite som skulle in, men samtidigt som det gjorde höll vi på att städa golvet, bänkar osv. blev också hämtad utav pappa i stan (karlskoga) idag eftersom han ändå slutade när jag var framme.. slapp ta bussen.


i'm still in love with u..
but i'm afraid to lose u as my
friend if i tell, so i'll be quiet as always!


iailwy, something we used to say..
and everyone thought it was "i love u" but
no, it wasn't . sure we say "i love u" too.. ofc!
but, iailwy was a word u said to me, and i still
remember what it means, and u didn't tell me first.
u wanted me to try to fint it ouf by my self, but it was hard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0