vecka åtta, sportlov!

måndag, idag ska jag spendera dagen med alexandra, men först borde jag ta och plugga lite, så jag får något gjort nu på lovet.. har ju massor jag ligger efter med, och nu har jag faktiskt fullt upp den här veckan, saker jag måste göra hela tiden, så det kommer inte alls bli mycket pluggande för mig faktiskt.

här är veckans planering;

måndag; plugga, träffa alexandra
tisdag; träffa elin, plugga
onsdag; plugga, åka till linde för att umgås med néa och mimmi
torsdag; kommer hem från linde, städa, plugga
fredag; plugga, städa, frida kommer
lördag; umgås med frida
söndag; umgås med frida

det ser ut att bli mer pluggande än det kommer bli, jag har skrivit plugga varje dag (utom lör-sön) pga att jag kan ju inte vara säker på OM jag hinner, men eftersom vissa saker händer på eftermiddagen så hinner jag under förmiddagen. så det kommer inte alls bli lika mycke plugg som det ser ut att vara.  well, konstigt nog somnade jag rätt fort igår även om jag "sov middag" haha.. men vaknade än en gång tidigt på morgonen, ännu tidigare denna gång, sju halv åtta någon gång. vaknade till lite då och då, och var vaken en stund.. men sen vaknade jag helt och hållet vid tio halv elva :) eftersom det är vardag finns det inget bra på tvn vid den här tiden, och ingen bra film på canal+ varken komedi, drama, action osv.. nu ska jag försöka få i mig lite frukost, inte ätit det än. skriver förmodligen ett inlägg senare idag. pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0