vegetarian, or not?

det är så att jag funderar på att bli vegetarian..vi äter djur? jag åt nyss kött, och då kom tanken i mitt huvud att det faktiskt var ett djur jag åt.. visserligen tycker jag inte ens om kött, äter mindre än en halv kotlett (stavning?), för det faller mig inte alls i smaken! har redan pratat med mamma om saken, och jag tror jag ska prova på en månad eller något och se om jag klarar det, annars går jag tillbaka till icke vegetarian.. men funkar det så byter jag inte bort det! jag får där med lättare att sluta äta på donkan, och ex kebabpizzor osv.. där med blir man mycket nyttigare och spenderar inte pengarna på något skräp.. 

första februari idag, och 61 dagar kvar tills jag fyller år. och ca sex, sju månader tills jag åker till grekland =). jag hittar inte på något mer att tråka ut er med, så det här får räcka för nu.. ha det bra!    Puss!


road to no where..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0