virginska skolan

sitter i skolan och har svenska lektion, vilket är enormt tråkigt! egentligen ska vi skriva sagor, men eftersom jag har den dåligaste fantasin är jag inne här på bloggen och bilddagboken osv istället! vi sitter i biblioteket och ska tillbaka om 20 minuter för då ska några redovisa. och jag tackar gud för att jennifer inte kom idag, (än så länge iaf) annars hade vi behövt redovisa sagan vi läste och skulle återberätta på ett sätt.. (prinsessan på ärten) men eftersom hon inte var här så slapp jag ;D. sitter här bredvid mimmi och vi båda är riktigt hungriga, haha.. får hoppas på god mat, right? ;) iiih -jag är rastlös finns ingenting att göra, jag vill bara heeeeeeeeem.. orkar inte vara i den här kukskolan, och jag har en riktig huvuvärk, sprängs ju för fasiken snart, inte alls skönt! nu ska jag kolla vidare, läsa andra bloggar osv. vi hörs senare. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0