iih, inga ord är bra nog..

klockan är nu halv ett på kvällen/natten och jag sitter och gäspar som en tok här. blev att träffa alexandra en liten stund förut.. tog bussen till henne sen gick vi till nöjes och sen hem till henne och titta lite film som var på tvn, sen kolla vi björn gustavsson på youtube.. han är för bra alltså! sitter just nu och lyssnar på mina älsklingar, the tokio hotel boys.. var faktiskt ett litet tag sedan jag lyssnade på dom! över ett års tid har jag älskat och dyrkat musiken och killarna, men tröttnat har jag inte gjort, verkligen inte! bills röst.. finns inte ord att beskriva den! tokio hotel, inga ord är bra nog att beskriva er! well, inget mer snack om det nu.. just nu finns det två saker jag vill göra, ut och gå -och sova! men ut och gå nu, nejdu inte en chans.. inte när det varit massa trubbel omkring området där jag bor. men snart blir det allt att tvätta ansiktet och borsta tänderna, sen mysa ner mig i sängen och sova. mysigt som tusan! det är väl bäst jag slutar skriva här innan jag gäspar av mig käken. hoppas ni haft en bra lördagskväll!


georg listing, gustav schäfer, tom kaulitz, bill kaulitz
tokio hotel, that's really good music!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0