170709

sitter hos alexandras syster nu, och jag ska sova här med henne några dagar eftersom hon är kattvakt. just nu kollar vi film " I taket lyser stjärnorna "  dock såg jag den igår så tittar inte speciellt mycket, vet redan va den handlar om så (a) hih! aja, dagen har spenderats tillsammans med min bror och cecilia.. först på morgonen blev det som sagt pass, och bilden blev helt åt helvete men k.. och sen gick jag hem till jimmy och ia och sen åkte vi mot direkt mot örebro , gick runt lite i affärer och kollade skjorta åt jimmy eftersom dom ska på bröllop på lördag, vet dock inte vem som gifter sig .. någon/några kompisar till ia, men han är så jäkla kräsen så blev inget, sen drog vi till pacós och käkade lite, sen mot bion.. de blev transformers 2, ganska så okej faktiskt, inte min typ av film vanligt vis men dög allt! sen hem och packa lite kläder osv eftersom ja ska sova här några dagar =) och nuuuuuuu ska jag sluta skriva!      Pussssss

rasmus, jag älskar dig (k'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0