300709

inte bloggat på en hel vecka, om inte lite mer? aja sånt som händer när man är helt idélös! kan säga att jag fortfarande har det, men måste väl ändå lägga in ett inlägg tycker jag. och medan jag skriver får jag väl hoppas på att det ploppar upp något intressant.. har iallafall umgåtts med älskling flera dagar i rad nu. han sov hos mig inatt och jag ska sova hos han idag förmodligen.. så lika bra att fixa sig direkt , tror hans mamma plockar upp mig medan hon ska dra från jobbet i think? :) gulligt! bäst att kila iväg, ni fick ett litet ointressant inlägg men ändå ett kortkort inlägg =) va nöjda! just ja föresten, i förrgår hade jag och rasmus två månader..   aja pusss !

280509 -jag älskar dig rasmus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0