din eller min åsikt?

sov hos bebi inatt, dock försvann han ut först ca en halv timme, timme, sen va han hemma en timma sen ut igen två och en halv timma ungefär, så fick sitta hemma hos honom helt själv. rädd att hans mami skulle komma, då skulle jag seriöst skämmas ihjäl :e . sen när han kom tillbaka var det han och fille som kom, dom ska lana. .eller ja.. rasmus, fille och lillmatte ska lana, sen vid kvart över tio fick jag skjuts hem och sen mötte jag alexandra sen upp och äta på dirren. och nu är vi här =)        myspys

bara en fråga, VEM av mina kompisar skiter jag i? vad jag vet så är det ingen ;s träffar han, men är inte med han hela tiden , sover med han ibland, JA konstigt vi är tillsammans? men jag skiter inte i mina kompisar för en kille, det skulle aldrig falla mig in :s jag är med alexandra varenda jävla dag, så det är lite konstigt att du tycker jag är mycket med honom? aja.. chill! säg vad du vill, varför ska jag bry mig om din åsikt när jag har en egen? mitt liv, mina val, mina känslor eller hur?    säger bara två ord.. grow up!

imorgon blir det att umgås med alexandra och träffa min kusin som förmodligen kommer hit imorgon! alexandra ska även sova här inatt så det blir riktigt mysigt . äää ,känner mig lite osocial mot min lilla bebis här och min mage tar snart död på mig, svider sönder inne i magen. inte alllls skönt :( häh! har inge mer o skriva om nu, så.. får väl se om det kommer något mer imorgon =) pusssss

jag älskar dig rasmus<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0