ew<3rp

uff, blev vättskrämd igår.. vissa vet varför andra inte, men jag tänker dock inte skriva upp det här. kanske gjorde er nyfikna men jag är ledsen, ganska privat om jag säger så! bråkade med älskling igår, men blev som tur var bättre. att bråka är det värsta jag vet. idag blir det förmodligen att vara med alexandra, rasmus och fille. måste prata lite med rasmus om igår. aja, kan säga såhär, första natten jag nästan fryser i mitt rum och fryser här hemma. aja, igår skulle jag mami och papi åkt till ikea, dock orkade inte jag eftersom jag hade varit vaken så dom åkte själva och köpte med grejer till mig som jag visade på hemsidan att jag skulle ha. sen började vi sätta ihop det så, det blev inte klart förän kvällen igår, många delar att pyssla med, och då var det en byrå & ett nattduksbord som skulle sättas ihop. sen blev det att fixa sig och gå mot busstationen med alexandra och träffa rasmus fille och matte en stund.. det var efter det jag började bråka med älsk, annars hade jag pratat med han igår, och inte väntat till dagen efter, men allt blev bättre inatt.. så ja, vaknade rätt sent idag också, även att mamma och pappa väckte mig typ, men. aja så går det. och nu ska jag gå och se om det finns något gott att äta till frukost =)       pussssss, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0