kååå - kååå

kom hem från älskling för ca 40 minuter sedan, jag och alexandra drog dit vid åtta halv nio igår, hennes mami var snäll och skjutsade eftersom det inte ens gick buss. sen kommer vi dit och tar det lugnt med rasmus och fille, och senare mot kvällen glor vi film och k/casper (rasmus lillebror)  joinade oss till han skulle sova =) sen låg vi och glodde film exakt hela natten. typ .. och vid ca åtta tiden imorse kom alexandras mamma och hämtade oss och nu är klockan kvart över nio och jag har fortfarande inte sovit något. var dock nära på att decka hos bebi flera gånger, men gjorde aldrig det hih! så, vi får se, det är väl ingen idé att lägga sig nu, sova bort hela dagen och vara pigg ikväll/inatt igen, lika bra att vara vaken så jag kan somna tidigt ikv =) även att vi kanske ska till ikea idag, (jag, mami och papi) eftersom jag ska få en byrå nu till mitt rum och lite annat skit.. aja, vi drog ju rätt tidigt från pöjkarna så att säga. men vi får se, kanske träffar dom lite senare igen =) no idéa faktiskt. och nu ska jag inte tråka ut er med mitt bloggande här, inte något speciellt intressant ändå kanske ;e
vill dock bara säga att jag älskar min rasmus sjukt jävla mycket, och att jag saknar han redan hih :$ men det är väl så när man är kär antar jag ? iiiiiiih och jag kan chansa på att han kommer läsa det här inlägget, för han brukar tydligen läsa så.. får väl säga såhär, tack bebi.. för du fått mig bli glad på riktigt och må riktigt bra (K' iloveu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0