så jävla patetisk..

blev att gå och förnya mitt pass idag.. och ska strax dra iväg till bror och ia och sen gå på bio med dom.. och sen ikv när jag kommer hem ska jag nog träffa alexandra. inte speciellt ovanligt kanske! ;D aja, ca en månad kvar, sen drar jag ifrån de här skitlandet i en vecka! lite men alltid något.. =)
nu tycker jag allt min brorson ska ta och komma, han är ju faktiskt 11 dagar sen nu, och när dom kom igår blev dom hemskickade igen så har för mig det var imorgon dom skulle till bb igen, inte riktigt säker.. menmen! snart kommer han iallafall, och vi alla längtar som tusan! =)


om du nu tycker jag skiter i mina vänner, säg då namnet på dom jag skiter i istället för att bara säga att du hört det? jag skiter inte i mina vänner, dock har jag glidit isär med några av dom när vi slutade nian.. men bara för det så betyder det inte att jag inte bryr mig om dom, eller hur? och varför ska du bry dig? jag tycker om vem jag vill, precis som du tycker om vem du vill.. jag klagar inte på det! och jag undrar även en sak, vem tusan har sagt att ja ska bli blond? jag tänkte färga ljusare för att sen färga mer ljusbrun/brun, inte fan tänkte ja va blond inte! finns folk som passar i det, men jag vet själv att jag inte skulle passa i det, då jag alltid haft mörkbrun/svart. det skulle se dumt ut. var snäll istället och skit i mitt liv, jag sköter det på mitt sätt, du behöver inte bry dig! klarar mig finfint utan din hjälp.. om du bara ska klaga, lägg av med att läsa min blogg, lägg av att läsa om mitt liv och sluta bry dig så jävla mycket.  så jävla patetisk! skaff dig ett eget liv istället för att hålla på och klaga på alla andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0