sol, åkska, blixtrar, spöregn, sol! 8D

gårdagen: umgicks med alexandra för det mesta hela dagen, det värsta var att det både åskade och blixtrade nästan hela dagen, alltså till och från.. ena stunden var det sol och fint väder, andra åska, blixtrar och spöregn. och så höll det på titt som tätt exakt hela dagen, vid sex åkte jag och alexandra hem till rasmus och var lite sociala mot honom och fille ett tag =) och vid tio halv elva hämtade alexandras mamma oss och vi åkte dirr och köpte mat på donkan ;$ mums! sen blev det att dra ut ett tag till och kom väl hem runt halv tre..
dagens: eftersom jag kom hem vid halv tre inatt, blev det att jag vaknade rätt sent idag, och jag kan även säga såhär! jag satt uppe en timma eller något också vid datorn innan jag blev rädd för åskan kom igen ;$ och natten innan den här natten satt jag och alexandra uppe hela natten och sov ingenting, men senare på dagen sov jag kanske en timme högst, men inte ens det tror jag, sen deckade jag hemma hos rasmus igår också .. hähä! fast bara för några minuter, för sen väckte han mig, tur var väl det :$  aja, klockan är snart halv tre och jag kanske har varit vaken.. en kvart? haa. skriver ikv, eller imorgon så får ni reda på hur den här dagen har sett ut =) än vet jag inte alls hur det bli..

minminminbaramin rasmus,
jag älskar dig
(k' <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0