sssmile :)

förstår inte hur länge skiten ska hålla på ;o det bara regnar och regnar hela jävla tiden. och blixtrar och åskar om vart annat typ. blev så igår så, det blev mest att sitta inne typ hela dagen sen gick jag bara och tog ut pengar och gick och köpte hårfärg så jag kunde färga om det igen. dock var jag med alexandra halva dagen igår, (mot eftermiddagen) så jag var ju inte helt själv iallfall, men senare gick vi ut och träffade älskling, fille, karro och reikk vid busstationen och drog mot donkan, och direkt efter gick vi hemåt, för älskling skulle sova hos mig ;$ iih! egentligen skulle jag upp vid nio imorse för att göra mig iordning sen dra till banken med carolina för att ge henne mina pengar till hennes konto. och sen ta en fika och senare betala in resan. men hade fått ett sms att vi gjorde det senare istället och att hon hör av sig. tur var väl det för jag kunde verkligen inte somna igår, vänt på dygnet, dock låg jag även och mös med bby i några timmar hih! aja nu är det bara vänta på att carolina ska höra av sig så man kan fixa till sig lite sen dra =) har inte alls nånting för mig just nu eftersom rasmus drog hem för en stund sen. =( och nu ska jag sluta skriva för det är ändå inge intressant 8'D.

Rasmus Persson
jag älskar dig (k'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0